وارث بر حق میراث محمدی کاش بیایی و...

بسیج لشکر مخلص خداست

وارث بر حق میراث محمدی کاش بیایی و...

حواسمان باشد به آثار و نشانه های اسلام ستیزی آنجا که به اسم دین محمدی حرمت ها را میشکنند و نماز گزاران در ماه عزیز و روحانی رمضان قتل عام میکنند.
حواسمان جمع باشد برای تشخیص راه از چاه
خداوندا آخرالزمان است که گروهکی جاهل و ظالم به کشتار بشریت پرداخته اند و این ددمنشی آنها جا و مکان ندارد و هیچ رحم و مروتی در حملات آنها دیده نمیشوند.
میخواهند شاخ و برگ های پر ثمر معنویت و انسانیت را به خیال خام خود قطع کنند تا به ریشه برسند
با پرچم سیاه وفریاد الله اکبر فریبنده شان مساجد را ویران میکنند و سحرگاه ۱۹ رمضان را بارها تکرار میکنند.
یا ابا صالح المهدی چگونه میتوانم قطره ای در اقیانوس پر صلابت حامیان دینت باشم.
نکند در مسی پر فراز و نشیب عصر جاهلیت امروزی پایم به سمتی منجرف شود که رنگ و لعاب گروه های تروریستی را دارند.
چه در فکر و ذکر چه در پوشش و نوشتار  و کردار و گفتار
زمین آلوده به انواع ناجوان مردی هاست،کاش ایران زمین من صحنه ظهور سبز و محمدی شما باشد مولای خوبان
راستش را بخواهی ترسی در اعماق وجودم دارم از این که نکند به جایی برسیم که مرز مشخصی بین اسلام ناب و میراث جدت رسول الله با دین پوشالی این گروه های تکفیری وجود نداشته باشد.

دستم به دامانت ای والاترین منجی بر حق ای ستودنی ترین مخلوق خدایی دستم را بگیر تا بخوای عاشقانه و عارفانه ام در وقت نماز و رکوع و سجود عاجزانه ام در شب و روز جلوه ی الهی به خود گیرد چرا که حس میکنم هر تظاهری در ذکر و فکر من که بویی از رخ تکلیف دارد مرا یک گام از تو ای محبوب من دورتر میسازد.
به چشم خود میبینم که دیگر در این کره خاکی سرزمین امنی وجود ندارد.
کوچه های انتظارت را سعی صفا و مروه میکنم آنقدر غمگینم از دل و دنیای من غرق در بلاتکلیفی است شما فرمایش بده آقای  من چه کار کنیم؟
ما این میهن و این دین مقدس را با هزاران گل پرپر شده مذین به صلوات حراست میکنیم
شما فرمان بده ما دل و جان را فدا میکنیم
در سایه ولایت فقیه و فرمایشات امام خامنه ای حکیم و فرزانه چشم انتظارت میمانیم 
آقا جان میدانم باران اشک چهره مبارکتان را پوشانده است میدانم انتظار فرجت طول کشیده است.
ای تک سوار جاده علم و دایت با کوله باری از صبر و استقامت و هوشیاری همراهیت خواهیم کرد  فقط فرمان بده
یا قائم آل عبا اباصالح المهدی به برکت نام مادرت حضرت زهرا تعجیل بفرما…
منتظریم…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : مریم